2011. augusztus 10., szerda

Interjú Kenan imirzaliogluval

TI KÉRTÉTEK: Interjú Kenan İmirzalıoğlu-val (részlet!)

Ezel- Bosszú mindhalálig, 2011. április 25., 20:48


RÉSZLET egy riportból, melyet Ayse Arman készített Kenan İmirzalıoğlu-val:

Telefonon hívott fel...
„Kenan vagyok”-mondta. „Kenan İmirzalıoğlu”…
Már majdnem azt véltem mondani: „Oh igen? Ja, persze, én pedig Urusal Andress vagyok”- amikor bevillant: Én ezt a hangot ismerem valahonnan...! De honnan...?
Jajjj, hiszen ez EZEL!-ugrott be hirtelen. Azonnal zavarba is jöttem..."Jó napot Kenan Úr!"- hebegtem.

Igen, nem tévedés, én is oda vagyok érte!! Na igen, ez persze szép fokozatosan alakult ki, nem egyik napról a másikra. Oké, jóképű férfi, de ez nem minden. Egyszerűen elájulok attól, hogy mennyire bele tudja adni magát a munkába, a különféle szerepeibe, és folyamatosan azzal foglalkozik, hogy tovább fejlődjön a szakmában.

A Fedett Bazár előtt találkoztunk. Istenem! 1.90 magas, és sokkal szálkásabb így élőben, mint a tv-ből! Istenem, micsoda boldogság! Bár én mellette elég alacsonynak tűnök.
Kenan İmirzalıoğlu egy jóvágású és megbízható ember! Egyáltalán nem nézi le az embert, sőt egyenesen szerény! És, és, és… eszméletlenül jóképű!! Ha egyszer ránézel, nem tudod többet levenni róla a szemed!

A Nagy Bazári fényképezkedés után átmentünk a The Marmara Hotel-be, ott kezdtük el a riportot.

Törökország legkarizmatikusabb férfije áll előttem. Nehéz nem izgalomba jönni!

Komolyan mondod, vagy csak szórakozol?

Persze, hogy komolyan mondom! Mit érzel, mikor azt hallod, hogy a nők oda vannak érted?

Nem nagyon veszem magamra a dolgot.

Miért? Zavar?

Nem, nem erről van szó. Hála Istennek, nem csak „A jóképű pasi”-ként tekintenek rám az emberek. Az kicsit zavart volna. Elmondhatatlan tisztelet is mutatnak irántam, bízom benne, az eddig elért munkám eredményéért kapom ezt a figyelmet.

Tehát azt mondod, hogy nem a külsőd miatt van ez így?

Szerintem nem! Persze, biztosan az is közrejátszik, de tehetségesnek is találnak.

Előfordulhat, hogy a nők nem  igazán hozzád,hanem inkább Ezel karakteréhez vonzódnak?

Ezel karaktere is közre játszik bizonyára, de azért Kenan is kell hozzá :)

A nők arra vágynak, hogy egy férfi őket is ennyire szeresse, ahogy Ezel Eysant. Mit gondolsz, te a nők romantikus vágyait elégíted ki a sorozatban?

Nem is tudom. Biztos van benne valami, hogy a nők áhitoznak arra, hogy őket is így szeresse valaki. De szerintem az is benne van, hogy közvetlennek találnak a képernyők keresztül is. Mert én tényleg azt mutatom, aki vagyok. Nem foglalkozom azzal, hogy vigyázok a szavaimra, mert esetleg egy adott kijelentésem csorbítana az imázsomon. Amikor megnyertem a "Világ  Legjobb Férfi Modellje" verseny-t, elmondtam a közönségnek, hogy én egy falusi gyerek vagyok, akinek a szülei még mindig faluban laknak, és hogy nyaranta én is sokat megyek ki a farmra dolgozni. Egyesek kijelentették, hogy nem vagyok normális, és ezeket nehogy szóba hozzam, inkább beszéljek a matematikáról, arról, hogy matematika szakon végeztem. Rendben- válaszoltam-, de a másik téma is én vagyok, és azt is felvállalom!

Tehát a családod még mindig a faluban van?

Hát persze! Télen, amikor nagyon hideg van, akkor Ankarában vannak, de nyáron végig a falunkban. Apám farmer, imádja a földet. Én is nagyon szeretem az ottlétet. Ankarától 80 km-re található. Ott jártam általános iskolába. A gyerekkorom bárányok, juhok csirkék nevelésével, gondozásával telt.

Honnan jött ez a pletyka, hogy meleg vagy?

Fogalmam sincs! Csak nevetek rajta, nem foglalkozom vele.

Azok a nők terjesztik, akiket elutasítottál?

Nem tudom. Persze voltak nők, akiket elutasítottam, de melyik férfinek nem volt ilyen! Sőt volt egy nő, aki bevallotta: „ A férjem borzasztóan féltékeny volt, ezért azt hazudtam neki, hogy Kenan meleg!”

Nem zavar ez a pletyka?

Na és ha zavar, akkor mennyivel lesz jobb a helyzet? Egyszerűen nem foglalkozom vele.

FOLYTATÁS később... :)

Megkérnék minden kedves újságítót ,mielőtt fordításaimat megjelentetné és kiadná saját cikkeként, vegyel fel velem a kapcsolatot!

Fordította: Samu Veronika

Forrás: http://www.tvcapture.eu/root/ezel-atv/101991-roportaj-ayse-armandan-kenan-imirzalioglu-roportaji-servet-sehvet-ve-sohret.html


 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése